22 Mart 2014 Cumartesi

Aranan Yazlık Maskara Bulundu: Maybelline The Falsies feather-look Maskara

 Maybelline en çok maskaralarını beğendiğim bir marka. Çok çeşitli fiyat aralığında denediğim maskaralar oldu ve Lancome Hypnose maskaralarla yarıştırdığım tek marka Maybelline. Uzun zamandır denemek istediğim bu maskarayı, çekmecemde bahar temizliği sonrası maskara ihtiyacı duyarken aldım. Yorumlarım ise gayet olumlu.
Detayları okumak isterseniz: 
  • En sevdiğim yanı ağırlık yapmaması,gün sonuna doğru "şu makyajımı artık çıkarsam" hissi asla oluşmuyor. Kirpiklerim hiç ağırlaşmıyor.
  • Dolgunluğu,uzatması ve kıvırması dramatik olmasa da gayet yeterli.
  • Dökülmüyor  ve çabuk kuruyor. 
  • İndirim zamanları 13 TL den başlayan fiyatlarla alınabiliyor. 
Tavsiye ederim. Deneyip sevenler var mı? 
 Yorumlarınızı beklerim.
Sevgilerle :)

4 yorum:

  1. Bence Maybelline nin hiç bir maskarası ağırlık yapmıyor, bende seriden bir bunu birde roket i denemedim henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın :) onu da aldım bu indirimde ama fırçasını pek sevmedim

      Sil
  2. İndirimdeyken gidip retro glam'ı aldım ,bitince kesinlikle bunu alıcam ama güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...