16 Mart 2014 Pazar

Loreal Paris True Match Fondöten

 Loreal fondotenlerine sempatim Lumi Magique fondotenden sonra arttı ve Gratis 8 Mart indiriminde %50 indirimle hem Magique fondötenimi yedekledim hem de denemek istediğim True Match i aldım.
 Renk olarak "porcelain rose" alacakken True Match in o rengini fazla pembe buldum ve "beige dore" de karar kıldım. Ne sarı ne pembe alt tonlu cildime çok güzel uyum sağladı.  Bilek fotolarımda bileklerim fazlasıyla beyaz olduğundan koyu dursa da NW25 tenime tam uydu.
  •  Kapatıcılığı orta , duruşu hafif ve doğal. 
  • Yüzde pudralaşmıyor,yağlı bir görüntüye de sebep olmuyor.
  • Kalıcılığı 4-5 saat sizi idare edecek kadar.
  • Şişede görünen minik simler ciltte belli olmuyor ama canlı ve dinlenmiş bir görüntü verdiğini söyleyebilirim.
  • Renk skalası yeterli, bir ton açık veya koyu da alsanız cildinize uyum sağlayacağını duymuştum benim de rengime tam oldu.
  • Tavsiye edebileceğim kaliteli bir ürün.Lancome Teint İdole fondotene benzeten bir tek ben miyim merak ediyorum. Lumi Magique fondoteni de Teint Miracle a benzetmiştim. 
Denediniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...